Vicco, sektöründe köklü bir geçmişe sahip Sportek Ayakkabıcılık tarafından 2005 yılında temelleri atılan çocuk ayakkabı markasıdır.
Sportek Ayakkabı Sanayi, 30 yılı aşkın bilgi mirasının verdiği güçle Ar-Ge ve üretim faaliyetlerine öncelik veren anlayışı, yaygın satış dağıtım kabiliyeti sayesinde tanınıyor. 6 bin m²'ye yayılan tesislerinde, teknolojinin tüm olanakları kullanılarak büyük bir titizlikle üretim yapılıyor.

Buna paralel olarak üretimin bilimsel boyutunu oluşturan Ar-Ge çalışmaları, teknik analizler uluslararası normlara uygun olarak gerçekleştirilmekte ve bağımsız laboratuvarlar tarafından denetlenmektedir.
2005 yılından bu yana adını "çocuk ayakkabı uzmanlığı" ile duyuran Vicco Markası, kendi kategorisinde Türkiye'nin en geniş ve dünyanın sayılı ürün gamına sahiptir. Pazara sunduğu farklılık sayesinde hızlı bir büyüme kaydeden marka bugün, sektöründe lider konumunda yer almaktadır. Yılda 1,5 milyon çift üretim gerçekleştirirken yaptığı çalışmalarla da güncel moda değerlerini sağlıklı tasarımlar ile sunmaktadır.
Bugün Vicco Markası'nın 22 konsept mağazası mevcuttur. Buna ek olarak Türkiye genelinde 1300 perakende satış noktası ve www.viccoshop.com.tr e-ticaret işletmesi ile müşterilerine çok kanallı alışveriş imkanı sunmaktadır.
 

Vicco Marka Değerleri
 

Her sezon çocuklar için 1000'i aşkın ürün tasarlayarak, çocuk ayakkabı modasını şekillendirmede önemli bir rol oynayan Vicco Felsefesi; araştırma, yenilik, konfor,  ve stil esasına dayanır. Vicco; kalite ve özgünlük niteliklerini korumaya, ayakkabı sektöründe uzun yıllara dayanan varoluşunun bir sonucu olarak, tüm bilgi birikimi ve tutkusunu, geçmişindeki üretim gücünü geleceğe taşımaya, çocuk ayakkabı sektöründe yenilikler sağlamaya  devam edecektir.

 

 

 

 

 

 

 

Copyright 2014-2015 © Vicco Kariyer. Tüm hakları saklıdır.